wtorek, 1 maja 2012

Dawno mnie tu nie było.

Cześć <333
Dawno mnie tu nie było, ale to się zmieni. Krótko mówiąc poddałam się zbyt wcześnie. Zaraz opowiem wam dlaczego mnie tak coś tknęło. Pewnie większość z was czyta bloga Ankyl, i teraz ona jest jedną z najlepszych blogerek ma tysiące wejść, setki komentarzy i pełno obserwatorów. A ja nie miałam co robić i chciałam zobaczyć jej początkowe posty. Czy wiecie że na początku miała tylko troszkę komentarzy a później przez dłuugi czas miała 0 komentarzy. Też się zdziwiłam, a jeszcze bardziej że się nie poddała. Ja teraz skapitulowałam chociaż mam parę komentarzy i wejść. Więc teraz od dziś będę pisać posty, chociaż może za parę lat będę miała tego więcej. Dziś ma urodziny moja siostra ( kończy 4 latka ), więc lecę pomóc w przygotowaniach. Tuż przed imprezką jeszcze napiszę jak wyglądam miłego dnia. A co tam u was słychać? Jak tam wasze blogi? :)

2 komentarze:

  1. wiesz czemu tak jest? też przeglądałam jej starsze posty. Ale ona te posty przeniosła z onetu tutaj. a komentarzy się nie dało przenieść. więc czasem ma 0. czasem więcej bo ludzie z blogspot komentują jej stare posty :)
    mam nadzieję, że rozwikłałam twoje myśli :D
    zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń