niedziela, 6 maja 2012

Atrakcje. ^^

Heej. ^^
Już dawno jestem w domu, ale nie mogłam się zebrać do napisania tego posta. :) Opowiem wam od początku, miałyśmy dziś jechać do Wrocławia (czyli: ja, Martyna i jej mama. ) ale miała być brzydka pogoda (i nas oszukano bo było gorąco!) więc umówiłyśmy się na spacer, lunapark i lody. Wyszło inaczej, ja obiecałam Martynie że wsiądę z nią na pewną karuzelę (na końcu pokaże jakiś filmik znaleziony, na youtube.com) i wsiadłam, potem poszłyśmy na jeszcze jedną tak malutką, ale fajną. Później już z karuzel nic nam nie przypadło, bo ta druga też hardocorowa się zepsuła. Następnie miałyśmy iść na spacer, ale nam się nie chciało i Martyny mama wpadła na genialny pomysł. Najpierw na shormę do Sfinxa. Była pyszna, później do kina na film ,,Królewna Śnieżka"- dawno się tak nie śmiałam. A potem jeszcze lody do Mc'donalda. Dzień był naprawdę udany, a film polecam. ;))

                                             Cirus Hoppala- na niej straciłam głos. :D

Jeździliście na niej kiedyś? Podoba wam się? Pa. :*

6 komentarzy:

  1. haha, fajny filmik muszę spróbować kiedyś xox
    blog też super
    dodałam się do obserwatorów i zapraszam do
    mnie mam nadzieję że też się dodasz
    http://my-style-and-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten filmik!
    Zapraszam również do mnie, jeśli blog się spodoba zapraszam do obserwacji. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam zamiar niedługo iść do Wesołego miasteczka z przyjaciółką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj w polsce to wesołe miasteczka nie są za fajne :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja raz jezdziłam ale to zagranicą i nigdy juz nie wejde ...
    zapraszam..

    OdpowiedzUsuń