piątek, 18 maja 2012

Plakat. ^^

Heej .
Dziś z Natalią miałyśmy zrobić plakat na polski, Martyna też przyszła by nam potowarzyszyć. Dziewczyny przyszły do mnie o 14:30, a jak dotąd mamy zrobiony tylko nagłówek. XD. Coś się nie możemy zebrać. ^^.
Wcześniej znalazłyśmy mój stary pamiętnik, i aż mi się głupio zrobiło od tego jakie ja bzdury pisałam. :) Ale stwierdziłyśmy że fajnie się tak pośmiać i od dziś piszę kartkowy pamiętnik. : D. Co prawda Martyna już poszła, a my nadal piszemy bzdury i słuchamy płyty "Orginal Motion Picture Soundtrack" ze Zmierzchu. <3 Macie tu jeszcze trochę fotek:
Nasz ,,artystyczny nieład." ^^.
Natals. ; )

Ja. ^^
Ok, lecę pisać plakat! Ach, i jeszcze pozdrowienia dla Ani jeśli to czyta. :)


6 komentarzy:

  1. Jeżeli nawet to nie dla mnie chciałam powiedzieć że bardzo bardzo i bardzo podoba mi się twój blog. Jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze jak zabieram się za coś ze znajomymi, to jakoś nie możemy tego skończyć ;P
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń