czwartek, 17 maja 2012

Ciekawa praca domowa. :3

Hej. 
Dziś miałam milion spraw do załatwienia. Musiałam pójść z telefonem do punktu plusa by wyłączyli mi internet, w komórce. Jeszcze miałam się nauczyć na sprawdzian z Historii, skończone. Uff....^^ Dużo tego było, i jest mam nadzieję że wszystko zapamiętałam :) Teraz dopiero zaczęłam uczyć się ciekawej pracy domowej na język angielski. A mianowicie jest to... piosenka :3 Queen- We Are The Champions. Na 6 jest cała piosenka na pamięć, ale ja nie dam rady więc na 5 Pierwszą zwrotkę i  refren. Mam nadzieję że dobrze pójdzie. ^^





Dobranoc. : *.

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale razem fajnie zaśpiewaliśmy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było coś pięknego. Pani też się spodobało. <3

      Usuń
  3. świetny blog :)
    zapraszam do mnie, niedawno zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń