środa, 2 maja 2012

Nie mam zdjęcia *o*

Heej. 
Nie mam zdjęcia swojej sukienki oczywiście nikt mi nie zrobił bo to ja byłam fotografem -,-. Ale pomyślałam że notka bez zdjęcia jest taka ,,dziwna". :D. Więc dam zdjęcia ale nie z tej imprezy tylko z piątku. Zaraz wytłumaczę co się działo w piątek Iga miała sobie przebić ucho, a potem miałyśmy iść do Martyny oglądać film. Miałyśmy być tylko ja, Iga i Martyna, ale oczywiście przyczłapały się do nas Jula i Natalia. I była już cała paczka. :) U Martyny chciałyśmy się trochę poopalać na balkonie, ale jej mama nie pozwoliła dlatego że jeszcze nie posprzątała po zimie. Więc my miałyśmy fazę i rozłożyłyśmy koc w salonie (ma miękki dywan w kolorze piasku i na ścianach obrazy związane z krajobrazem plaży) oraz zapaliłyśmy światło. I tak ,,opalałyśmy się". Oto prę tych fotek:
Sexy Jula. XD

Martyna ,,na plaży"

Wygłupy z Marianem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz