sobota, 14 kwietnia 2012

Wyzdrowiałam, wreszcie. :3

Cześć!
 Dziś jeszcze nie mam zdjęć, ale pomyślałam że byłoby wam miło dowiedzieć co tam u mnie, czy jeszcze żyję. :D. Moja koleżanka Martyna ma jutro urodziny, ale małą imprezkę urodzinową zrobiła dzisiaj w pizzeri. Było fajnie, spotkałyśmy naszą wychowawczynią, panią od historii i biblioteki.Natalia założyła buty na 15 cm. szpilkach. Ja uważam mówiąc wprost, iż wyglądała za poważnie. Małe 4 cm. rozumiem., ale ona ma 13 lat! Po pizzy poszłyśmy do kosmetyczki. Martyna chciała na urodziny drugi kolczyk w uchu. Wyglądało super i jak tylko będę mogła to wrzucę. Mi i Idze tak się spodobało, że same sobie niedługo przekuwamy. Oczywiście u kosmetyczki. Potem poszłyśmy do Martyny, a tam co zawsze, ,,Niekrytykrytyk", gry, zdjęcia itp. Dobranoc. :*

P.S-  Wszystkiego najlepszego, Dużo zdrówka, mnóstwo kaski, dobrych ocen, udanych wakacji, miłych nauczycieli w gimnazjum, by ta trzynastka była szczęśliwa, mało najlepszych przyjaciół lepiej by byli prawdziwi, Czerwonego paska, lepszego laptopa, byś nie miła jednego kompleksu, dużo picia i sto lat.
                                                                                    Życzy - 
                                                                                             Mia

1 komentarz: