sobota, 7 lipca 2012

zamieszanie.

Heej. <3

Dzisiaj w moim domu panuje wielkie zamieszanie. Sąsiadka kończy 18-stkę. I mój tata robi jej torta. (z zawodu jest cukiernikiem, ale nie pracuje w tym zawodzie. ). Ja nie lubię takich harmiderów, dlatego schowałam się w pokoju, włączyłam muzykę i czytam super książkę. <33 Książka pt. ''Spalona''. Wspominałam już o tej serii. To VII część. Wow, serię tą zaczynałam czytać na początku czerwca, a tu już lipiec.
Okłada książki. ; ))
I jeszcze zdjęcie mojego stroju:
bluzka- Miss C
.spodenki-  house.
A wam jak mija dzień? Czytaliście książkę? Jak nie to polecam. : ) Miłego popołudnia, pa<3

P.S- O czym chcecie czytać tu na blogu, czego ma być więcej? Piszcie. (np: ciekawostek, recenzji, codzienności, zdjęć moich i krajobrazów. itd. ;) )                                                 

6 komentarzy:

  1. uwielbiam książki. Na wakacje niestety czytam lektury na kolejny rok szkolny.. tyle tego jest... Masakra. Fajny stroj na gorące lato. Zapraszam do siebie i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też kocham czytać, ale nie książki z przymusu. Tylko takie które mi się podobają i je lubię. Odwiedzę. ; ))

      Usuń
  2. Kocham książki <3 Chętnie poczytam.
    Fajny bloga może wpadniesz na mojego?
    http://yourstyle-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory przeczytałam 5 książek z serii Dom Nocy, choć słyszałam, że jest tego o wiele więcej. Polecam serię "GONE Zniknęli" Michaela Granta oraz "Szeptem" Fitzpatrick.
    Pozdrawiam, Shuu :D

    http://www.shuuya-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. codzienność i zdjęcia krajobrazów ;3
    zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią przeczytam tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń