sobota, 7 lipca 2012

cover.

Heej. <3

Oj, dziś znowu mi się pospało, wstałam o 11: 30. o: A wracając do tytułu posta ostatnio zaczęłam przeglądać jakieś fajne covery, znalazłam ich całe mnóstwo. Ale jedna dziewczyna szczególnie przyciągnęła moją uwagę. Nazywa się Megan Nicole. Ma naprawdę świetny głos. ; )) Polecam do posłuchania.
Oto dwa z jej coverów.
                                          Megan Nicole- Glad you came (The Wanded)

                                                       Megan Nicole- Price Tag (Jessi J.)





I jak, podoba się? Później napiszę.  Pa. <3

5 komentarzy:

  1. Haha. Ja o 11:30 wróciłam do domu z zakupów. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Dziewczyna ma talent!
    Obserwuję twojego bloga (bo jest genialny!!!) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ona pieknie spiewa! glad you came w jej wykonaniu jest megaaaaaaa!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie, dziewczyna ma bardzo ładny głos :) super blog ;p

    OdpowiedzUsuń