czwartek, 12 lipca 2012

song.

Heej.

Dziś wstałam przed 10:00. Nie tak źle. ;) Uświadomiłam sobie że czas leci bardzo szybko i tak w sumie to zaraz koniec lipca, później zaraz sierpień i trzeba szykować się na wesele. Które zbliża się coraz szybciej. Później wyjazd nad morze i do Chodcza (miejscowość nad jeziorem wyjeżdżam z przyjaciółką na tydzień.). A zaraz koniec wakacji. Czas strasznie nie ubłagalnie szybko leci. Ostatnio obejrzałam film ,,Randka z gwiazdą:". I jedna piosenka strasznie mi się tam spodobała.
                                                      
                                                           Sterling Knight- Hero



   
I jak podoba się?




                 Okej miłego popołudnia. Papa. <3                                        

1 komentarz:

  1. Nie gustuję raczej w takiej muzyce xD Ale szczegół, każdy lubi coś innego.
    Masz dość rozbudowane plany na wakacje, ja to nie zamierzam nic robić, za wyjątkiem spania do południa i uprawiania opierdalingu xD
    Pozdrawiam, Shuu.

    http://www.shuuya-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń