sobota, 14 lipca 2012

im starsza tym głupsza. :D


Heej.

Właśnie doszłam do wniosku że w mojej psychice chyba działa zasada, im starsza tym głupsza. Nie wiem jak u was ale u mnie padało, znaczy lało. A ja zamiast jak normalny człowiek usiąść i na przykład poczytać książkę to ja... przebrałam się i zaczęłam skakać w kałużach. Było super, wreszcie nie musiałam się przejmować że podczas deszczu popsują mi się nowe buty, zepsuje fryzura czy zamoczy telefon. Po prostu skakałam w kałużach. Moja mama się ze mnie śmiała. :) A teraz siedzę przed komputerem i popijam pomarańczowe frugo. <33 Macie tutaj parę fotek:
Mój pyszny pomarańczowy Frugosik. <33
Widać parę kropelek. ;))

Tutaj widać kałuże i trochę deszczu. ^^
Au was padał deszcz? A jaki jest wasz ulubiony smak Frugo ? <3
Dobra idę, nie zanudzam. Pa pa. <33

2 komentarze:

  1. Nie. U mnie sucho niczym na pustyni. Hm... Nie mam ulubionego. Szczerze, to nie widzę w tym niczego wyjątkowego. Soczek, jak soczek. Wszystkie są dobre.
    Pozdrawiam, Shuu.

    Zapraszam do mnie ^ ^ http://www.shuuya-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń