niedziela, 15 lipca 2012

spotkanie z Julą. ^^

Heej.

Dzisiaj zaraz pod dodaniu tamtego posta poszłam na spotkanie z Julą. Strasznie się za sobą stęskniłyśmy choć nie widziałyśmy się dopiero pół miesiąca, w tamte wakacje nie widziałyśmy się prawie wcale, a jednak nie byłyśmy aż tak stęsknione jak teraz. Może dlatego że przez ten ostatni rok zbliżyłyśmy się jakoś do siebie. Pokazałam jej filmiki które na wyjeździe pod namiotem (z Martyną i Igą) nakręciłyśmy specjalnie dla niej, opowiedziałyśmy sobie wszystko o czym przez telefon nie rozmawiałyśmy. Pokażę parę zdjątek z  tego dnia.

Mój dzisiejszy wygląd. ;)
Jula. Wyraziła zgodę na pokazanie jej na blogu. ^^ Dzięki Juls. :)

Chmurki. ^^
Było piękne pomarańczowe niebo. :3

Pomarańczowa tęcza. :D

Fajnie było razem z Julą, aż szkoda było wracać do domu. Bawiłyśmy się świetnie. A poza tym Julka nazwała mnie "Chmurofilką" ponieważ uwielbiam robić zdjęcia chmurom. Kiedyś zrobię całego posta o moich zdjęciach które przedstawiają chmury. :) A i jeszcze nie wiem czy ktoś zauważył, ale mam gorszą jakość zdjęć. Ponieważ zgubiłam kabel od aparatu i muszę robić zdjęcia telefonem. Więc za to przepraszam. :) No to już kończę miłej nocy, dobranoc. <33

5 komentarzy: