środa, 4 kwietnia 2012

Zakupy;3

Butki. Bardzo kwieciste w sam raz na wiosnę. :x
Witam, jak wam się udał dzień mi na 100%. Byłam na zakupach i zwiedziłam chyba ze sto sklepów.
I musiałam zrobić małe kolorowe zakupy na wiosnę to dopiero cz.
I.  A jak na razie kupiłam fajne spodenki z ,,dziurami'' oraz bardzo ,,kwiatkowe'' trampki.




Spodnie. Najlepsza modelka- podłoga. :)





Ja. :3
Z mojej perspektywy.  ._.
I jak ? proszę o opinie fajne czy nie? Miłego wieczoru.
P.S- Przepraszam, że dziś taka krótka notka zero weny. :3

4 komentarze:

  1. gdzie kupiłaś takie spodnie?! szukam takich tylko czarnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep w którym kupiłam te spodnie nazywa się ,,Smok''. A`propos kolorów to na pewno widziałam: czarne, pomarańczowe, beżowe, miętowe(moje.), ciemno niebieskie.

      Usuń
    2. a gdzie ten sklep się znajduje:O

      Usuń
    3. Hm... w Zgierzu, ale może w twoim mieście też jest taki. To jest sklep który ma dużo siedzib i jest zazwyczaj ta sama nazwa. :) Mam nadzieję, że znajdziesz. :3

      Usuń