piątek, 6 kwietnia 2012

"Nadzdolni" i piosenka.

Hej.
Właśnie oglądałam sobie Disney Channel i leciał ten nowy serial ,,Nadzdolni''. Chciałam zobaczyć co to jest, więc usiadłam i zaczęłam oglądać. Fajne, opowiada o dziewczynce bardzo uzdolnionej muzycznie.Z resztą nie tylko ona jest tam uzdolniona, to szkoła dla uzdolnionych. Ma przyjaciółkę Olivię-chodząca encyklopedia i przyjaciela ma na imię Flecher- maluje cuda. Ale nie o tym chce napisać. Gdy się skończyło już chciałam wyłączyć, gdy zaczęła lecieć jakaś fajna piosenka. Piosenka na początku, była spokojna ale później zaczęła się rozkręcać i spodobała mi się. 


                                                       Zandaya & Bella - Something to dance

Oto : Flecher, China i Olivka.


Dobrze, oto taki króciutki pościk. Odezwę się na blogu jeszcze wieczorem. Papa <3

7 komentarzy:

  1. jak tylko użyję go kilka razy dam Ci znać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wolę bajki disney'owskie, zwłaszcza te starsze, ale czasem z nudów oglądam te seriale, niektóre są fajne ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bajkach nie wspominałam, ale też je bardzo lubię. :)

      Usuń
  3. lubię ten serial:)
    a piosenka też fajna tylko szkoda trochę ,że te dwie piosenki pomieszali:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem. Ale Bella fajnie śpiewa. Z resztą Zandaya też wymiata. :)

      Usuń