czwartek, 5 kwietnia 2012

Ciekawe zegarki. :3

Cześć. Tak jak mówiłam (patrz post niżej) kupiłam sobie cudny zegarek i postanowiłam poszukać ciekawych motywów na zegarki ścienne. Błądziłam po stronach internetu bardzo długo, aż wreszcie natknęłam się na naprawdę coś godnego uwagi. Oczywiście zegarki są ładne, ciekawe i niestety bardzo drogie. :) Ale czasem nie zaszkodzi poszukać, gdyż może będzie jakaś obniżka cen. Tutaj wybrałam według mnie bardzo fajne lub ciekawe to i tak nie są wszystkie z tej grupy.
Ciekawy motyw- butelki.


Motyw - Talerz.
Motyw - Bilard :D
Nie ma motywu, ale mi się podoba.
Motyw - kuchenny.
Nie wiem jaki motyw, ale ciekawe.
To jest oczywiście nie wszystko, ale tylko marna część tej pięknej kolekcji, osoby które lubią takie ciekawe zegarki lub nie mają pomysłu na urozmaicenie pustej ściany zapraszam na stronę :

http://www.all.biz/pl/buy/goods/?group=1067909

I jak podobają się ? Życzę miłego wieczorku. Papa <3

3 komentarze: