czwartek, 8 marca 2012

Przyjaciółki & Urodzinki

Witam was ponownie. Dzisiaj opowiem wam o moich przyjaciółkach. Mam ich pięć. Cztery chodzą ze mną do klasy, szkoły, są w moim wieku. I nazywają się: Martyna (moja imienniczka.), Iga, Julka, Natalia. A jedna, Karolina jest o rok starsza, w takim razie chodzi do starszej klasy czyli pierwszej gimnazjum. I przy okazij do innej szkoły. 
Martyna- wybuchowa, tykająca bomba, wesoła, maksymalna, optymistka,denerwująca,zawzięta. Ciekawostka- Nosi aparat ortodontyczny.
Julka- nasz mini clown, wesoła, zabawna, miła, śmieszna.
Ciekawostka- Kocha się w chłopaku karle(nie jest karłem ale ma ok 1,55 m.),który ma dziewczynę.
Iga- spokojna, wesoła, pilna, miła, uprzejma, cicha, charakterystyczna.
Ciekawostka- Jest charakterystyczna, ponieważ ma burzę czrnych loków (tzw. szopę) na głowie.
Natalia- cicha, dziwna na swój sposób (ale w dobrym znaczeniu tego słowa.), miła. 
Ciekawostka- Lubi się malować i często to robi.
Karolina- Miła, wesoła, ładna, nieśmiała, wysoka.
Ciekawostka- ZAWSZE zakochuje się w starszych chłopakach.
Teraz już mniej-więcej znacie moje przyjaciółki. A`propos, teraz zaczniemy drugą część tytułu posta, czyli "Urodzinki". Zapewne nie wiecie, ale niedawno (2 marca <3), były moje urodziny. I jak co roku (znaczy to będzie druga taka nocka.), robimy ,,nockę''. Będą wszystkie moje przyjaciółki, znaczy w tamtym roku nie było Karoliny. A Julka była, ale nie spała. ;(. W tym roku jest inaczej, Jula śpi. ;). Teraz muszę tylko przygotować mój pokój do tego ,,sklepiska''. Muszę poodkurzać, poukładać cichy. itp. I mam jeszcze prośbę dawajcie komcie. ;* Pa. ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz