czwartek, 28 marca 2013

koncert Justina.

 Witam c:

Jak wiecie 25 marca, było wielkie wydarzenie muzyczne. Do naszej Polski po raz pierwszy zawitał Justin Bieber. Przyznając się sama jestem jego jakąś tam fanką, więc nie mogło mnie tam zabraknąć c: Justin wykonał wspaniały koncert którego do końca życia nie zapomnę. Był wspaniały. Nie rozumiem ludzi który go hejtują, boże chłopak do czegoś doszedł, spełnił swoje marzenia, ma pieniądze, pomaga innym, kocha to robi, jest zajebisty. a jeśli ktoś nie lubi jego muzyki, po prostu niech zamilknie, i nie daje komentarza, bo CO CZŁOWIEK TO GUST. Cóż a teraz parę fotek:

Ja z biletami c:
Justin, przepraszam za jakość, byłam z byt zajęta słuchaniem <3.

A wy co sądzicie na jego temat, tylko proszę bez zbędnego hejtowania, opinia tyle. a teraz miłego wieczoru, see you c:




2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy lubi co innego :) Ja np. słucham metalu i chciałabym się wybrać na koncert Iron Maiden w wakacje :) Ale nic do Biebera nie mam.
    zapraszam do siebie : http://thedarkcollar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń